mello

Här hemma laddar jag och tjejerna inför Mello finalen.
Vem håller ni på?
 
Jag håller på Sean Banan i smyg. 
Melanie hejar såklart på Bananen också. Nayeli somnar nog i förtexterna.
 
Annars så tippar jag på Anton Ewald eller Ulrik Munter som finalist. Nej jag tror det blir Ulrik.
 
Hur som. Så skönt att denna dag ifrån helvetet snart är slut. Mitt huvud blöder och jag har tappat rösten. Viktor jobbar eftermiddag hela helgen och jag är ensam med två vildar. Ingen bra kombination om det ända man kan vill är att kasta sig framför första bästa lastbil som kör förbi för att få slut på lidandet.
 
Måste rycka upp mig. Veckan som kommer är full med måsten.
Med andra ord, finns ingen tid till sjukdom.
 
Måndag - Avslutning på Resta Gård med äventyr och middag tillsammans med min klass.
Tisdag - Jobba 07-13, avslutning med 'tryck och kläm' i skolan. Plus fika med klassen.
Onsdag - Vårdcentral med Melanie på förmiddagen. Jobb på eftermiddagen och kvällen. 
 
Nej. Nu blir det Mello i Åsaka Dalen!
 
 
Kommentera inlägget här: