Idag

Idag var det dags för skola igen. Den nya kursen drog igång med studiebesök på Neonatal avdelningen på NÄL. Herregud vad häftigt. På onsdag ska vi få våra praktikplatser och det finns just två platser på Neo. En måste bli min. Vi går ut på praktik redan vecka 16. Så det är snart.

En tankeställare fick man sig allt. Tack och bock för två friska fantastiska flickor. Man glömmer ibland vilken tur man faktiskt har. Mina barn har hälsa och är lyckliga. När allt kommer kring så betyder inget annat något alls.

Förövrigt så fortsätter jag att brottas med ständig tandvärk. Denna jävla förkylningen har satt sig i munnen och jag fungerar bara stundtals. Nu måste jag få bli frisk snart. Jag är så mör vi det här laget att benen snart inte bär mig. Tandvärk är brutalt och kan jämföras med tortyr. Jag orkar inte mycket längre.

Kategori:
emma:

Du sag inte nagra trillingar pa ditt besok? Isf var dom Saras :)

En chic mammas bekännelser:

den heter cruz hair :) ligger nära drottningtorget :)

Kommentera inlägget här: