4-5 mars

Jag och ett stycke sparv.
 
Usch Melanie är dålig igen? Vet inte vad det kan vara något envist som inte tycks vilja lämna hennes lilla kropp. Ska ringa vårdcentralen det första jag gör imorgon och försöka få bukt med det i alla fall. Stackarn, så här kan hon inte ha det mitt lilla hjärta. Hela min kropp värker med henne. Jag skulle byta närsomhelst bara hon fick vara kry.
 
Idag hade jag skola på förmiddagen. Vi hade redovisningar och föreläsning om "Trygg Hemgång". Relativt givande. Jag hade lämnat in en etisk fråga om familjerådgivning och det blev en bra diskussion i klassen. Så jag kände mig nöjd med det. Nu ska jag bara försöka skriva klar mitt arbete också, men det ska nog gå den här gången också.
 
Åkte hem och vidare mot gymmet. Fattar inte varför jag inte åker oftare. Jag tycker det är så himla kul när jag är där. Att utmana mig själv och bränna sönder kroppen riktigt. Hur gör man för att komma ihåg den känslan när soffan ropar så förbannat högt jämt och ständigt?
 
På kvällen åkte jag och Melanie in till Stavre och hämtade paket till henne som innehöll 5 par nya jeans, en topp och en klänning. Hon var nöjd med allt utom jeansen i lose fit så det får man väl vara nöjd med?
 
Nu jag ska inleda min sista dag som 25 åring med som i vanlig ordning somna ifrån till Vänner. Viktor och Melanie sover på soffan i natt så jag och Nayeli (läs Nayeli) kan breda ut oss. Sedan vankas dagis för lilla damen. Vårdcentralen för oss andra tre och sedan vid 12.30 är det fortsättning följer om redovisningar inom Socialtjänsten i skolan. Hem hämta familjen och jobba hela kvällen. Beroende på vilken tid vi får på vårdcentralen så ska jag försöka hinna träna också.
Kommentera inlägget här: