21 Februari

. . och även denna dag lider mot sitt slut.
 
Idag har jag :
  • Fikat med Johanna på Espresso House i stan.
  • Hämtat ut mitt paket ifrån H&M (jackan + båda byxorna åker tillbaka)
  • Äntligen köpt ett skräp till Melanie + boken Rädda Felix
  • Bokat in båda lördag (ava) och söndag (morgon) med jobb.
  • Bokat klipptid (äntligen)
  • Handlat själv med båda barnen
  • Gjort 2 smörgåstårtor.
Nu väntar jag på att Viktor ska komma hem. Melanie är fortfarande vaken. Men då det varken är dagis eller skola imorgon så får hon vara uppe en stund senare (dom lägger sig 19.30 annars) Men förhoppningsvis ska väl även hon ha tillräckligt med grus i ögonen innan Viktor kommer hem runt 22.35'ish.
 
Har äntligen bokat klipptid. Jag är super dålig på att klippa mig. Sedan min frisör slutade har jag liksom inte hittat någon annan jag känner mig bekväm med. Men nu går det inte längre mitt hår är katastrofalt så det ryker nog en bra bit men kommer bli så jäkla skönt att få bort riset.
 
Imorgon blir det i alla fall banken för min del. Ska även försöka träna en sväng. Är sjukt taggad att komma igång igen när förkylningen äntligen har släppt. Känns så skönt att slippa knapra värktabletter för tandvärk hela dagarna. Som jag misstänkte så berodde det förkylningen. Annars hoppas jag att vi tar oss iväg till badhuset imorgon. Vi har inte varit där på veckor då jag har jobbat men nu tackade jag nej. Ja vi får se.
 
ps. Förövrig för er som missat det så kommer jag att ha min APL (praktik) på Förlossning. Åh verkligen drömplatsen. Jag tok längtar. Kommer bli så häftigt att vara på andra sidan som personal och inte som den födande mamman ds.
 
isabella:

va kul för dig med praktiken! :) sen när du är färdig barnmorska så kanske du jobbar om jag ska ha barn :P awkward! haha. ne men bäst du blir färdig innan jag ska ha barn. har tänkt att vänta typ 5 år. det hinner du väll. vill ju ha nån jag litar på!! :)

Svar: haha det hade ju vart nått förstås.Fast wierd o träffa någon som man "känner" när man är på praktiken såklart.
Jennie Johansson

Hanna:

Februari? :)

Svar: skulle bara kolla om du var med ;)
Jennie Johansson

Kommentera inlägget här: