Svinlande

 
Vad tror ni. Blir det någonsin något nytt kök hemma hos oss? ju
Här är i alla fall varianten som jag målade upp idag. Tror det skulle bli riktigt bra. 
 
Mycket jobb och mycket pengar bara.
En sak i sänder. Vi har ju resten av livet på oss och köket vill man bara byta en gång.
 
 
Pernilla:

Hej!

Kul att du bloggar igen, själv e ja kassare än nånsin på det!

Har ju hållt på en hel del med det här med renoveringar i och med Gabriels hus (och nu sitter vi med en bostadsrätt eftersom han hyr ut huset).

Tänkte på en sak när jag såg din ritning (snygg stil på köket btw), avlastningsyta precis bredvid ugnen är guld värt! Tänk när man tar ur den tunga varma ugnsformen tex. Sen är det alltid bra att inte ha spisen fööör nära fönster om man kan, stänker ju ofta mer än man tror och inte kul att putsa för ofta precis, men de e ju bara en bekvämlighetsgrej, som man dessutom ofta får bortse från pga platsbrist. Men som sagt, en avlastningsyta preeecis bredvid ugnen är superbra!

Hoppas ud fortsätter blogga nu å lägger upp lite inrdenings-inlägg då och då, gillar din smak skarpt!

Svar: Hej.
Så ni är tillbaka i Sverige på heltid? Funderade faktiskt kring dig här om dagen och då hade jag för mig att du var tillbaka igen. Kristina tror jag sa att du körde tidningar igen. Vart bor ni nu då och hur länge?

Tack vad du är snäll. Jag tycker det är roligt att blogga igen och får se hur länge det håller denna gången.
Jennie Johansson

Kommentera inlägget här: