Simma

 
Ett par härliga timmar i varmvattens badet i Sjuntorp blev det idag. Bubbelpoolen var jätte varm och jag hade säkert kunna sitta kvar hela dagen om jag bara fick. Om bara barnen velat. Vi hade det jätte mysigt och gott i alla fall. Helt möra och värmda inifrån och ut. Kropp och själv behöver nog kokas i bubbelpool ibland tror jag.
 
Förövrigt har jag hunnit bokat tågbiljetter till imorgon. Jag minns inte ens när jag satt på ett tåg sist. Jag åker aldrig kommunalt sedan jag fick körkort. Men det ska nog gå bra och halvera tiden till Göteborg också. Billigare än att köra själv dessutom. Sedan går väl inte jag och Göteborg hand i hand när det gäller orientering. Men jag har spårvagnsnummer ifrån Emma så det ska nog gå på ett eller annat vis. Innan får det bli några timmar på stan för mig själv. En kaffe på det och det mesta löser sig med all säkerhet.
 
Om man skulle börja knyta ihop den här dagen också med lite kvällsmat och film?
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: