natten till idag


Chandler: I'm 29 years old, damn it! And I want to sit in a comfortable chair, and watch television, and go to sleep at a reasonable hour.
Joey: Yeah, yeah. And I'd like to hang out in a quite place where I can talk to my friends.
Ross: Yeah. And so what if I like to go home, throw on some Kenny G, and take a bath.
Joey: We're 29; we're not women.

För att summera kvällen.
Det är inte alls lika kul utan dig Isabella, min knasiga vän och dansprinsessa. Du fattades mig, oss, igår och jämt. Viktor min fina Viktor, lämna mig aldrig. Jag skulle vara värdelös som singel.
isabella:

saknar er med! <3

isabella:

vet att jag aldrig är med på något längre :/ hoppas på bättring detta året. nytt nyårslöfte :) hoppas ni hade kul. fina som alltid.

Svar: äsch. vi väntar på dig och du är alltid välkommen den dagen du känner att du vill :) Oroa dig inte :)
Jennie Johansson

Kommentera inlägget här: