13.01.17

Sitter och arbetar lite på mitt grupparbete som blivit enskilt. Eftersom jag slipper muntlig presentation så valde jag istället att arbeta enskilt. Det är mycket lättare att uttrycka det man vill ha sagt då man inte behöver kompromissa, dock kan diskussionerna vara väldigt lärorika kring men när det gäller sammanfattningen är det betydligt enklare att göra det själv. Att göra min åsikt till min och inte till allas. Grupparbete är förövrigt inte min grej.
 
Ska snart tillbaka till skolan igen och ha Psykiatri. Jag har fortfarande inte köpt boken vilket betyder att jag heller inte kunnat läsa på inför dagens lektion. En tanke att göra det snarast. Jag har avvaktat medvetet eftersom vi knappt använt litteraturen ifrån dom tidigare kurserna utan dom har mer eller mindre agerat prydnad för hundratals kronor. Nåja. Ska försöka beställa idag men sist så var den ena boken slut och då avvaktade jag helt. Känner i alla fall att böckerna behövs och då kan man se det som en investering istället.
 
Kanske ska slöa denna sista timmen och kolla lite serier innan man beger sig igen . . .
 
 
 
isabella:

varför lånar du inte böcker??

Svar: För att alla kurser är helt nya så det finns varken till låns eller begagnat, tyvärr
Jennie Johansson

Pernilla:

Tjo! Vad heter boken du ska ha? Eller ja böckerna, om det är flera? Syrran blev ju klar USK tror de va i våras eller så, hon har en del böcker kvar, tänkte om du ville komma över ngt begagnat smidigt och lätt!? Bäst e om du svarar mig via mail :)

Svar: Hej. Tack för omtanken, men tyvärr är det så att alla kurserna är nya och omgjorda vilket innebär ny kurslitteratur så det som varit fungerar tyvärr inte längre :(
Jennie Johansson

Kommentera inlägget här: