13.01.15

Här hemma har vi precis ätit mat. Jag lagade min paradrätt dagen till ära och nu väntas fortsättningen, disken. Man kan tro att ett krig har brutit ut här hemma. Avsaknaden av förvaring gör sig återigen påmind och något vi måste lösa ganska omgående. Tid och pengar är som alltid det stor problemet.
 
Skolan idag bjöd på en kortare introduktion följt utav fika med Emma och Kristina på Espresso House under ett par timmar. Fick goda nyheter om att min muntliga redovisning uteblir eftersom jag inte läser svenska. Som om en sten lyftes ifrån min bröst. Jag är bekväm i min klass men muntlig redovisning avstår jag gärna ifrån om jag kan.
 
Kvällen bjuder på uppröjning utav tornadon som dragit igenom Åsaka Dalen, en dusch och sedan en lugn kväll. Skolan får jag ta tag i imorgon istället. Gym imorgon, laga bil och sedan kalas för min bror som imorgon sportar 21. Första Psykiatri lektionen imorgon med, ska bli spännande. Jag har höga förväntningar och tror det kan bli en intressant kurs.
 
Kommentera inlägget här: