13.01.14

Efter att ha varit vaken i princip hela natten bestämde jag mig imorses för att vi åka till skolan. Tandvärk igen. Jag antar att det är dags att ta sig i kragen nu på riktigt och börja reparera gapet. Alltid ska det vara i sista stund. Dom senaste besöken har inte direkt motiverat mig, jag känner skräck för att gå tillbaka och återuppleva allt igen. Men tandvärk är som sagt inget att leka med. Värre blir det knappt i fysisk smärta.
 
Hur som. Lämnade ungarna på skola och dagis och har ömsom sovit ömsom tyckt synd om mig själv till How I met your mother hela dagen. Körde min bror till skolan imorse ändå eftersom han vanligtvis åker med mig. En biltur som slutade med att avgasröret gav upp. Jag antar att vi borde köpa den där nya bilen snart . . Det känns som om bilen ger sig del för del bara och på fredag ska vi besiktiga den och då är det väl dödsstöten?
 
Blev en tur på gymmet på eftermiddagen också. Fick lånat mammas bil och åkte iväg. Det blev mjukstart. Ska vara smart denna gången och ta det lugnt med benen som inte orkar samma tryck som mitt psyke. Blev iaf 5.56 km på cirkus 50 minuter. Då sprang jag 2 km och gick resten. Måste vara skapligt nöjd i alla fall.
 
Imorgon fortsätter gymmet, såklart. Det är på livstid denna gången. Ska även möte upp Emma och Kristina på Espresso House för en kaffe och sedan är det skola också såklart. Tur att pappa är ledig imorgon så kan jag ta mammas bil till skolan och hon hans. Förhoppningsvis så kan Viktor skaka liv i bilen igen imorgon. Mot blocket?
 
Kommentera inlägget här: