13.01.13

Söndagen kväll och med det är helgen förbi. Imorgon är det verkligheten som ropar på mig. Klockan ringer och barnen ska iväg i tid sedan själv också. Det blir skola och sedan premiär träning för min del . Vet inte var eller hur jag ska börja än, har försökt googla men utbudet är smalt för nybörjare tycker jag. Jag vet vad jag vill, jag vet bara inte hur jag ska ta mig dit på enklaste sätt. Egentligen borde man skaffa sig en PT men som fattig student är det tyvärr rätt omöjligt just nu i alla fall. Något måste jag göra är löjligt trött på mig själv i alla fall.
 
Förövrigt har helgen bestått av kalas. Igår hade Melanies klasskamrat Johanna maskerad ute i grannby. Grannbyn som låg längre bort än vad jag trott. Jag körde vilse på vägen hem och irrade omkring i skogen i 30 minuter innan jag hittade tillbaka till vår lilla by. Idag var det lite närmare med kalas i gymnastiksalen för Ludwig ytterligare en klasskamrat till Melanie. Så kan ju hur som haver tänka er hur nöjd Melanie har varit denna helgen med kalas båda dagarna.
 
Ikväll ska jag köra Viktor till jobbet och sedan ska han sova hos sin pappa. Så efter skola, träning och hämtning utav barn så blir det Lilla Edet hela eftermiddagen. Nayeli tjatar varje dag om att åka till Tata så imorgon ska vi slå slag i saken. Lär blir en lång dag imorgon med andra ord. Sedan går Viktor på ledig i alla fall så man får väl vara nöjd över det lilla. Själv ska jag rocka skola och gym hela veckan lång.
Kommentera inlägget här: