13.01.10

 
Första dagen i skolan avklarad. Lite ändringar i schemat som jag misstänkte. Dock bara positivt. Det verkar ganska så spikat så nu kan man sätta sig och skriva scheman åt barnen. En del ny ansikten i klassen och en del som tyvärr slutat. Men det är väl så det är. Av många olika anledningar. Hur som så tror jag det kommer bli en fantastisk vårtermin. Jag är i alla fall taggad att börja även om första stoppet landar på muntlig redovisning.
 
Jag har sagt det förut och säger det igen. Det är så skönt med vardagsliv. Struktur. Det är då jag fungerar bäst, eller i alla fall mår som bäst. Förhoppningsvis så ska jag lyckas ta tag i träningen nästa vecka också. Jag vet vad som får mig att må som bäst och ändå gör man raka motsatsen är inte det konstigt hur man fungerar. Bättre disciplin så jag kan uppfylla det där förbaskade nyårslöftet någon gång och äntligen komma i form. Problemet nu är bara att jag vet inte riktigt hur eller vart jag ska börja.
Kommentera inlägget här: