01.02

 
 
Snart är onsdagen förbi också. Dryga veckan kvar till skolan drar igång igen. Jag längtar efter struktur i livet igen och jag som misstänkte börjar vi bli rätt mätta på varandra här hemma. Det är alltid lika skönt när helgerna är över och vardagen kan återgå till det normala igen. Även om jag inte längtar efter att köra barnen till skola och dagis klockan 07 på morgonen, stressa för att själv hinna osv. Men allt det andra, jag längtar tillbaka efter en ny termin, nya kurser. Jag längtar efter sommaren, att öppna poolen igen. Att fylla 26 och fortsätta renoveringen här hemma.
 
Idag har jag haft dunkande huvudvärk. Resultatet utav att vara vaken med Melanie till klockan 05 på morgonen. Anledning saknas. Hon hade bara ingen lust att sova tror jag. Det har varit många sena kvällar på sista tiden och det är nog dags att vända tillbaka dygnet innan verkligheten kommer ikapp oss igen. Lite kaffe fungerar bättre än värktabletter och jag har överlevt denna dagen också.
 
Viktor ska spela lite Alfapet med Melanie och sedan är det lagom läge för ungarna att lägga sig. Vaknar vi i tid imorgon blir det Sjuntorps badhus på förmiddagen. På fredag ska jag till Göteborg och övernattning, hos antingen Emma eller Kristina. Lite oklart än, men övernattning och lite avsked för Emma som flyttar tillbaka till USA igen.
 
Senare ikväll blir det film. Idag faller lotten på Claud Atlas. . Hoppas den är bra . .
 
 
Emma:

Du får nog sova vart du vill. Alltid välkommen till mig iaf! :)

Kommentera inlägget här: