Fredag

 
Hemma igen efter en dag som blev lång. Och längre ska den bli. Anställningsintervjun gick bra. Jag kommer redan att börja om någon vecka att gå bredvid. Bredvid i 4 dagar känns som lyx när man hört om dessa 2 passen annars. En förmiddag och en eftermiddag sedan slungas man ut. Tror i alla fall det kan bli jätte bra.
 
Hämtade barnen en timma tidigare än planerat ifrån dagis och fritids idag. Det var halvpopulärt hos barnen kan jag säga. Melanies lycka blev dock gjord när hon fick åka till en kompis och leka idag så där blir hon resten av eftermiddagen och jag och Nayeli blir ensamma då Viktor jobbar eftermiddag idag.
 
Sedan får vi se om det blir badhuset idag. Egentligen borde vi passa på. Det är så mysigt med kvällsöppet och annars dröjer den en hel vecka tills nästa gång. Köpte nya baddräkter till tjejerna i veckan också och att bada i dom har det tjatats om och dom här baddräkterna har provats fram och tillbaka. Vi får se hur vi gör . .
 
Annars är det fredagsmys på schemat. Vet inte hur vi gör idag känns som om vi har förätit oss på chips och godis. Kanske bättre att passa på och låta bli när lusten egentligen ändå inte finns. För vad är meningen när det bara är för att? Jag är i alla fall ledig nu fram till på tisdag då jag börjar först vid 12.30. Väldigt skönt. .
 
Emelie:

Åh vilken fin, vart kan man köpa den? Hade passat fint på Nellie.

Svar: HM
Jennie Johansson

Kommentera inlägget här: