31.02.14

Jag är helt slut som människa efter en vecka med träning, skola och inskolning på mitt nya jobb. Ord räcker inte till för att beskriva hur skön denna förmiddagen varit. Vi har tack och bock självstudier idag. Rekryteringen ringde mig dock och ville att jag skulle komma in och jobba kvällen men efter att ha tackat ja till tre turer nästa vecka så sa jag faktiskt nej. Jag har mycket i skolan som hänger över mig och det måste jag viga helgen till. 
 
Ska sätta mig ner och fila lite på mitt arbete i Vård och Omsorg innan det är dags att hämta hem barnen. Ikväll blir det om det går enligt planerna en tur till Sjuntorp och någon timmes bad. Det var alldeles för länge sedan nu. Och barnen har tjatat. Tror vi behöver komma iväg tillsamman och hitta på något kul. Fast förstås veckan som väntar bjuder faktiskt på sportlov.
 
Alla hjärtans dag igår var kaos för oss som vanligt. Både jag och Viktor jobbade kvällen och på förmiddagen var jag i skolan och sedan fikade med Kristina så vi han knappt ses. Allt var i sin vanliga ordning med andra ord. Haha
Kommentera inlägget här: