13.02.19

Gårdagen var hemskt. Var vaken hela natte till på måndag med en enorm tandvärk. Ingenting ville hjälpa och när klockan för uppstigning och jobb ringde insåg jag att det inte skulle fungera mer. Det var bara att ringa och sjukskriva sig och slå en signal till tandläkaren.
 
Som tur ringde rekryteringen mig idag och undrade om jag kunde jobba ikväll. Skönt att inte missa så mycket. Så nu har jag idag - imorgon och på torsdag framför mig. Blir nog bra. Jag går ju ava tur och är lite extra vilket kan vara skönt såhär i början innan jag kommit in i det ordentligt.
 
Nu blir det till att röja i stian här hemma innan det bär av. Resten av familjen åker nog med till Lilla Edet och passa på att hälsa på Tata nu när det ändå bara blir 4 timmars arbete. Perfekt och jag får sällskap.
 
ps. Imorgon släpps Oskar nya låt + att han spelar på Grammis galan. Åhh vad jag har längtat ds.
Kommentera inlägget här: