11.18

Imorgon drar praktiken igång för min del. Samtidigt som det kommer bli kul så är jag verkligen jätte nervös. Tänk om jag hatar det? Hur ska jag då motivera två terminer till? Nej, det måste helt enkelt gå bra, vara bra.
 
Förresten så fick jag besked om ett B på mitt arbete om Autism det trodde jag verkligen alltid. Dessutom så fick jag ett väldigt roligt mail ifrån min Psykologi lärare om att med det betyder att jag kommer att få ett B på hela kursen och det är ju fantastiskt. Tror inte jag fått ett sådant högt betyg sedan jag sportade MVG i religion på högstadiet för sisådär 9-10 år sedan. Så ni kan tänker att jag är stolt över detta.
 
Förutom skolan så var vi på badhuset här i Trollhättan med barnen igår. Det var riktigt mysigt och jag kunde somnat i bubbelpoolen tror jag. Varmt och gott, vi somnade allihopa på en eftermiddagslur sen när vi kommit hem vilket resulterade i en sen kväll för barnen. Men vad gör det när det är lördag och man har haft en fantastisk dag tillsammans. Vi är alldeles för dålig på att åka iväg ihop. Vi har inte riktigt tagit tag i att vi bor i Trollhättan och inte i Lilla Edet längre tror jag, här finns om inte mycket i alla fall lite mer att sysselsätta sig med på dagarna.
 
Jag och Viktor var på Sverige premiären utav Breaking Dawn part 2 också natten till onsdag. Helt galet, men naturligtvis väldigt värt det. Bion började 00.01 och vi jag som var rädd att jag skulle somna insåg ganska snart att det var en omöjlighet. Filmen var fantastisk om ens med några missar. Omtumlande, fantastisk och helt, hela underbar precis som en filmatisering utav Breaking Dawn bör vara. . . Ett värdigt slut .  .
 
 
 
ps. Glöm inte att följa mig på Instagram, jenniemj heter jag där och där är utbudet på bilder mycket större än här. Det är bara att skicka en fförfrågan :) ds.
 
Emma:

Kommer allt gå bra för dig. Det blir lite vad man gör det till. Gäller att lämna jobbiga dagar bakom sig, för ibland kan man hata det men ibland kan det även vara fantastiskt. Eftersom du ska reflektera och ha dig så kan du ju alltid köra på att försöka hitta en sak som har varit bra med varje dag.

Kommentera inlägget här: