11. 12

 
 
Idag bjöd min skoldag på studiebesök på brandstationen. Både bättre och intressantare än vad jag hade förväntat mig. Ni kan ju tänka er brandmännens miner när en klass på över 30 st varav majoriteten är 40+are klampar in och är nyfikna på vad branmännen sysslar med, haha.
 
Sedan var det redovisningar i om den historiska utvecklingen mot vård och omsorg, det hela slutade i rullstols slalom. Det är väldigt effektivt nu mera känner jag. Men visst delades det ut brist till snabbaste gruppen. Det var inte min grupp kan jag tillägga.
 
Sedan ringde vi praktiken. Vårt nummer gick till enhetschefen som inte ens visste om att vi skulle komma och ha praktik nästa vecka. Han lovade i alla fall att han skulle ordna det och imorgon ska vi komma dit och förhoppningsvis få all information vi behöver samt våra scheman.
 
Melanie har vart hos en kompis och lekt nu efter skola och fritids så jag och Nayeli passade på att åka in till stan och hämta ut biljetterna till morgondagens bio visning.
 
Jo. Fikade även en snabbis med Kristina på Espresso House. Jag köpte mig en Chai Latte. Hade glömt hur gudomlig den är. Kännde riktigt hur kroppen fylldes med jul. Julen som förövrigt bara väntar runt husknuten.
 
Nu ska jag kasta mina ungar i säng och sedan blir det plugg. Tänkte jag skulle knåpa ihop den där essän ikväll. Eller eventuellt psykologi b uppgiften. Något ska det bli i alla fall.
Kommentera inlägget här: