11. 11

 
 
Det är redan söndag. Men vad gör det när sista skolveckan väntar. Dessutom blir det inte mycket till skolvecka, en del måste såklart men samtidigt mycket kul. Bland annat ska vi till Göteborg på studiebesök och det är ju aldrig fel.
 
Dessutom så har ju Twilight - Breaking Dawn part 2 premiär på onsdag. Jag och Viktor har bokat in oss på midnattsvisningen, vilket betyder att klockan precis hunnit slå över till onsdag när vi äntligen får se filmen, 00.01 vankas det nämligen bio. Jag lär vara mer död än levande på onsdagen då bussen mot Göteborg går ifrån skolan vid 07.00 redan. Kan ju bara spekulera i när vi kommer hem ifrån filmen. Galenskap, javisst.
 
Tänkte jag skulle göra klart instuderingsfrågorna i medicinen ikväll innan det är dags att kasta ungarna i dusch och natta dom. Sedan är det såklart Solsidan ikväll också och det vill man såklart gärna inte missa. Jag har nog dock aldrig hunnit se det på sändnings tiden en ända gång denna säsongen. Vet inte om kvällen blir ett undantag.
 
Förövrigt så sitter jag här och premiärplugga och bloggar i vårt kontor/gästrum. Eller vad som ska bli i alla fall. Ett provisoriskt skrivbord som dekorerats har kommit på plats och det känns härligt att kunna stänga in sig ett slag. Jag har redan kollat runt lite på idéer om hur vi kan ha det. Första tanken var 'Herr-rum' lite som en kontrast till resten utav huset kommer kommer gå i vitaste vitt. Men samtidigt så kommer det vara ett gästrum, kanske borde man bara följa tråden? Jag har i alla fall lite tankar som jag kan spinna vidare på. Borde kanske klippa ihop ett modeboard? Den möjligheten har jag saknat när jag bara haft surfplatta. Skönt med en riktigt dator, faktiskt.
 
Nej om man skulle kasta sig in i verkligheten igen. .
 
 
Kommentera inlägget här: