Jul

 
Julen kom och gick. Nayeli har vart helt utslagen hela dagen plus förkylning vilket mer eller mindre innebär att hon sovit bort hela dagen, det är tungt att fira jul både hemma och hos tata på samma dag.
 
Barnen fick i alla fall mer än vad dom hade önskat sig och svävade på moln hela eftermiddagen. Maten var god, sällskapet var gott och alla tycktes i alla fall glas och nöjda precis som det bör sig. Dagen efter har runnit ifrån oss och vi har ömsom spelat spel, städat, ätit, städat igen och en snabb sväng till siba, typ. .
 
Nu blir det film. Sedan sova. Nödvändigtvis inte i den ordningen i alla fall inte för min del. Jag brukar kunna kombinera rätt bra. Dock har jag lyckats hålla mig vaken dom två senaste. Batman - The dark night rise och Total Recall har dock lyckats hålla mig vaken och bara det är ett bra betyg förstås. Mer sådant!
 
Vi hörs imorgon . .
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: