Söndag


Söndag förmiddag och vi har vart vakna i någon timma och har precis avslutat frukost. Viktor jobbar förmiddag så det är jag och tjejerna som är hemma. Det blir nog en lat förmiddag utan någonting innan vi hämtar Viktor vid 14.

Ikväll blir det bio. Ska gå och kika på Breaking Dawn igen, såg den på premiären i onsdags. Ska bli kul. Innan dess ska jag hinna träna också. Fast det är bara kardio idag så det går på ett kick. Kanske borde man åka redan vid 14 i samma veva som man hämtar hem pappan i familjen?

Förövrigt är allt mer eller mindre klart med huset. Vi har sagt upp vår lägenhet och hoppas på att få flytta ut så fort som möjligt mer eller mindre. Mamma och pappa har sålt sin lägenhet och ska efter 21 år lämna ifrån sig sina nycklar i slutet på januari. Det känns helt galet. Galet att vi ska flytta ifrån Lilla Edet allihopa, galet att vi ska bo i ett hus. Galet att mina föräldrar ska lämna Stallgården. Galet fast bra. Mycket bra. Jag längtar. Jag tror det kommer bli jätte bra. Ett helt nytt kapitel i vårt liv ska snart inledas. En bättre framtid för oss, för våra barn. En härlig möjlighet till något annat och ett framförallt rikare liv.
Emma:

JAg såg det igår när vi åkte till brorsan. Ligger inte där jag trodde alls, och ganska dåligt mellan två busshållplatser ;) Men det blir säkert bra sen när ni kommit iordning och så :) Ses sen!

maria luisa:

Grattis till nya huset det blir säker en ny tid i era liv....mina bästa tankar för er.

Lycka till med allt som kommer i framtiden för er ...

alltid nära mitt hjärta.

Maria luisa aguirre veliz ( mamma, svärmor, farmor)

Pernilla:

Tjo!



Vart är det ni ska flytta? Ska dina päron bo i samma hus eller, eftersom ni alla flyttar samtidigt tänkte jag?!



Kul för er med en stor förändring, och säkerligen super bra för de små att kunna ränna runt i ett stort hus med tomt att leka på och allt! Lycka till!

Isabella:

Det kommer bli jättemysigt för er!! :) Härligt med förändring och en bra förändring dessutom. Det är ju en stor dröm för många i 20-års åldern att få bo i hus med sina barn så jag tycker ni ska vara stolta och glada att ni fått en så fin möjlighet. Håller tummarna att ni kommer trivas :) Dessutom får du Jennie kanske fler möjligheter då du bor nära Trollhättan och kan få lite nya spännande saker som händer i livet. Håller tummarna att ni kommer trivas, men jag är 100 på att ni kommer det! :)Puss

ina:

Men grattis! Vad roligt att ni ska flytta till hus, det är stort, det inte det många i vår ålder som gör! :)

Kommentera inlägget här: