Det luktar höst

Melanie & Nayeli

10 månader


Det luktar höst ute och det får det att pirra i hela kroppen. Svensk höst är så vacker. Min absoluta favorit årstid. Löven är är i alla möjliga färger. Luften känns frisk och man behöver fortfarande inte dra på sig ett helt hav av mundering. Man behöver inte gå ut för att ta tillvara på dom fina dagarna. Det är lättare att komma iväg och träna, osv osv. Listan kan göras oändlig. Men jag låter det stanna där. Sommar i all sin glans, men har man en bebis blir det inte mycket sol precis och många självklara sommarnöjen försvinner. Dessutom är det faktiskt rätt jobbig när det är stekigt, svala sommarkvällar är dock inte att leka med. Livets goda?

Idag borde man passa på och rensa ut förrådet. Nu när vi båda är lediga och himlen fortfarande är blå. Idag borde jag ta mig i kragen och åka mot Uddevalla och köpa inför min barnfria kväll på stan med Kristina imorgon. Så många borden men så lite lust. Kanske andan faller på lite senare under dagen.
Natalie - Country music fan:

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram.

Hanna Johansson:

Hej Jennie! Jag är systerdotter till Anki som bor granne till er, du vet säkert vem jag är, gick på fuxerna i samma veva som dig. Jag är lite småintresserad av katterna, kan du möjligtvis lägga ut bild/skicka på mail? Och berätta lite om dem :)

Är det fler som visat intresse? du kan ju höra av dig!

Kram Hanna

Hanna:

Hej! Okej, Anki berättade det för mig, fast hon sa att det var två stycken, vill ni att dom ska bo ihop eller hur tänker ni? Jag vill gärna se bild och sen kanske vi kan komma och träffa dem? Jag ska ändå till Edet (vi bor i Thn) och hälsa på Anki, eventuellt i helgen. Vi kan ju hålla kontakt via mailen: [email protected]

Kram

Hanna:

Hej! Vi har fått tag på en kattunge idag, men tack ändå! Kram

Kommentera inlägget här: