Tro på människors lika värde

 

Imorgon är det den stora dagen.

Jag vill uppmuntra alla som har möjlighet att gå och rösta att göra det imorgon.

 

Gör din röst hörd och röst för ett SD fritt Sverige!

 

Själv kommer jag att lägga min röst på dom rödgröna för ett Sverige där alla har plats. Där välfärden är en viktig fråga. Där skyddsnätet består och det Sverige som man byggt upp åt oss. I ett Sverige som inte är baserat på hur mycket du har i plånboken. Människors lika rätt till vård, där inte allting är privatiserat.

 

Det är nu som vi bestämmer vår framtid, tar steget för vår egen pension och våra barns framtid.

Imorgon kan det vara för sent att vända om!

Anonym:

Jag brukar följa din blogg och jag brukar inspireras av dig. Självklart har alla en egen vilja och jag respekterar den. Det är bara så himla tråkigt när människor röstar för att de inte är pålästa. Mindre poliser, fler bidrag, en 70-tals skola, högsta skatterna i världen, heja de rödgröna!! ..

Kommentera inlägget här: