hjälp oss välja

natalie ♥ isabella ♥ nikita ♥ claudia ♥ mika

 

?


detta är namnen vi lyckats enats om.

 

hjälp oss välja!

Anonym:

Natalie klingar väldans fint tillsammans med Melanie. Men hon ser verkligen ut som en Mika också.. ;) Fina namn båda två!! Vilket namn gillar storasyster mest?

jeanette-mamma till tim och Isabelle:

Säger som ovan-Natalie klingar fint med Melanie. Tycker inte Nikita, låter som ett djur, sorry.



Mika känns mer som ett killnamn för mig, men kanske mest för att jag kände en för länge sen som hette det och sedan har jag inte träffat på fler som heter det.



Min Tös heter ju Isabelle så Isabella tycker jag låter fint ;)



Claudia är fint det med. Jag hade själv Clara på listan över tänkbara andranamn (Isabelle har varit en självklarhet från start för oss).



Så jag röstar för namnen i denna ordningen: Natalie, Isabella, Claudia.



Varför jag lägger Isabella som andra alternativet är för att jag tycker inte det klingar lika fint som med ett E på slutet. Det slutar så tvärt och hårt.

emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!:

Mika eller nikita :)

Karina Molina:

Tycker att Natalie är fint.Tycker inte alls om Nikita och Mika , Isabella är oxå fint.

Lena:

Nathalie!!

Johanna:

Hon ser helt klart ut som en Isabella ! :)

Sååå söt :)

Ciccie:

Isabella eller Natalie :)

Linda:

Nathalie är ju väldans fint, och passar finfint ihop med storasysters namn =)

Josef:

Josefin kanske? Men om jag måste välja Nathalie... Men bara om ni tänker döpa nästa flicka till Josefin!

Hanna:

När jag tittar på bilderna på henne klingar Isabella för mig =)

Sara:

Jag tycker Natalie är ett väldigt fint namn!

Cissi:

Claudia eller Nikita..:D

carro:

Isabella <3

Susanne:

Isabella! Natalie låter alldeles för "hårt" jämfört med Melanie.

Ellie:

Gillar Natalie men hon ser utsom en Mika :-)

em:

Jag tycker verkligen att hon ser ut som en Natalie:)

Cissi - mamma till Cornelis:

Mika tycker jag :)

Emelie:

Jag tänkte föreslå Leonie... Men jag gillar verkligen Claudia! Så jag röstar 1 claudia 2 Isabella 3 Natalie :))

Therese:

Fösta namnet jag tyckte passade henne av era alternativ var Isabella. Hon ser ut som en liten Isabella absolut. Även Claudia passar henne mycket fint.



Natalie är ett fint namn, och det verkar många tycka...även att det klingar bra till storasyster men dock ser jag inte henne som en natalie.

Och Nikita...näää....som någon annan sa, det låter som ett djur, typ en hund. Känner många som döpt sina katter/hundar till nikita.



Så mitt förslag är isabella eller claudia =)

Lycka till!!

Helena:

Nikita heter min bästa kompis rottweiler, så det kopplar jag ihop med en hund, men det är ju säkert bara därför. Men jag håller med ovanstående, Natalie klingar fint med Melanie, men jag tycker att lilla tjejen ser ut som en Isabella. :) Hoppas ni kommer fram till något!

Jonna:

Natalie är fint =)

MANDYS-GRAVID BF 24/2:

jag gillar personligen isabella väldigt mycket men jag tycker lillasyster ser mer ut som en natalie =)

Emma:

Natalie! :)

Daniela (Faster):

natalie!!! det är ju hur fint som helst! när man ser på bebban så ser ju hon faktiskt ut som en natalie :D

Kommentera inlägget här: