25 November

November lider mot sitt slut och Viktor gjorde sin sista eftermiddag för denna perioden. Skönt. Idag började han dessutom vid 9:30 redan för dom skulle ha något sort möte om städning på jobbet.

Vi bökade på ungarna alla kläder och körde Viktor till jobbet sedan åkte vi vidare mot Trollhättan. Vägarna hade inte blivit plogade ännu, eller så hade dom hunnit snöa igen. Dock var den nästa ingen trafik och det gick helt okej att köra. Jag som hade tänkt vänta till eftermiddagen var nöjd när vi kom hem vid 12 igen då vädret blivit värre.

Det blev i alla fall en bröstpump så nu ska vi träna med Nayeli. Jag vill egentligen inte ge henne flaska för jag är så rädd att hon ska bli bekväm och krångla med att ta bröstet. Amningen fungerar verkligen super denna gången. Men ibland behöver jag komma bort också, som på måndag t ex när jag och Emma ska se Betér i Göteborg.

Sedan blev den foundation och concealer till mig. Öronmuffar med Hello Kitty + ett läppglans till Melanie och även en födelsedagsklänning till henne. Present till Kristinas bebis inför babyshowern på söndag och tillslut en fika på Espresso House. Är så stolt över flickorna. Nayeli sov hela tiden och Melanie skötte sig exemplariskt.

Eftermiddagen har bestått utav att göra trolldeg, städa och enligt Melanies önskemål rappa och skriva rapptexter.
Emma:

trodde vi skulle köpa present tillsammans? får gärna berätta vad du köpte, för jag har tänkt en sak men tänker inte köpa den om du redan gjort det..

Rebecka:

Va gullig du e :) Vi ska försöka få flyttat så mycket som möjligt på lördag, men annasr så är ju sista dagen 30 nov. Men ska försöka bli färdig innan de. Har ni huniit packa något än?

Susanne:

Kan vi inte få höra när Melanie rappar? =)

Kommentera inlägget här: