Slutet av Augusti

Eftermiddagen/kvällen spenderades hos Emma som landat på svensk mark igen efter en sommar i USA. Det blev uppdatering, av det som fanns ifrån mitt och Kristinas händelserika liv att uppdatera. Emma berättade vad hon hade sysslat med då kontakten vart minst sagt dålig under sommaren, som alltid.

Annars var det det vanliga, god mat och god glass och skvaller. Skratt och nya planer. Det var trevligt .

Efteråt åkte jag hem till Melanies farfar där resten av min familj befann sig. Grabbarna hade blivit med ny dator, en monstervariant som inte hamnade under gratisklassen precis. Men all sådan hobby är svindyr. Viktor var som ett barn på julafton och kvällen blev alldeles för sen, i vanlig ordning.

Melanie har lärt sig säga snopp, ett väldigt spännande ord. Kanske byts det ut mot bajs som annars är hennes svar på allting? Hon målade även en jätte fin teckning som jag ska rama in, en bild på sin pappa med muskler. Kanske visar den senare?

Idag blir det förmodligen Trollhättan? På Melanies farfars önskelista stod det nämligen Rusta och storhandling. Viktor ska kicka igång träningssäsongen av Kali igen och jag ska skruva ihop spjälsängen.

Förresten var det någon som klickade sig vidare och lyssnade på Badabooms senaste, bara nyfiken?
Madde:

Hej undrar om ni har kvar eran brio tridem?

Mvh Madde

Anonym:

jo, jag lyssnade på den

Kommentera inlägget här: