Lista

DU OCH DIN PARTNER!

Vad heter ni? Jennie & Viktor
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite mer än 8 år. (29 aug 2001)
Är ni förlovade? Ja (2 Januari 2004)
Bor ni ihop? Japp, nu i lite mer än 3 år.
Har ni barn? En guldklimp (Melanie) på snart 3 år.
Har båda körkort? Nej, bara jag.
Isåfall, vem kör bäst? Jag.
Kommer du ihåg er första kyss? Japp
Vem sa "Jag älskar dig" först? Viktor.
Vem är äldst? Jag.
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Viktor
Vem sjunger bäst? Viktor
Håller ni handen på stan? Väldigt sällan nu för tiden.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja.
Vad har ni gemensamt? Allt och inget.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej.
Har ni någon speciell låt? Ja. KCi & Jojo - All my life samt alla låtar på Håkans Hellströms första skiva.
Har ni några "fri kort"? Nej.
Har ni stora framtidsplaner? Framtids drömmar snarare.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Chile 2 ggr
Minnen? Det har blivit en del genom årena.
Vem lagar bäst mat? Jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kollar på våra serier.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Ja, kanske inte lika mycket längre som förr.
Brukar ni bråka? Periodvis
Ringer eller SMS;ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen.
Vad använder ni för preventivmedel? Inget, har aldrig gjort.
Brukar nån av er prata i sömnen? Båda, oftast jag dock.

Pernilla:

Oj, inget skydd på alla dessa år???

Kommentera inlägget här: