Namnsdags barn

Hurra för Melanie som har namnsdag idag. Det står Elin i kalendern och hon heter ju faktiskt Elin Melanie Fernanda. Elin är efter min farmor så det hade även vart hennes dag idag. Man får väl vara lite så, det är den ända namnsdagen hon har då varken Melanie eller Fernanda lär dyka upp inom den närmsta tiden. Fast man ska aldrig säga aldrig, vissa "ovanliga" namn bryter ju sig igenom med hastig fart. Som t ex Kamel som fått en plats i almanackan.

Melanie har fortfarande inte vaknat, men hon la sig sent igår. Ska passa på att lägga mig på spikmattan en stund tror jag, har lite ont i magen och ryggen. Har varit en del nu de senaste dagarna igen - ve och fasa. Det är väl för att jag börjar stressa upp mig för att skolan snart börjar.


Plus que ma propre vie - Mer än mitt eget liv . .
Emelie:

Inte ens Emelie finns i kalendern längre ;(

jennifer:

Grattis å namnsdagen lillan <3

jag är oksåå en Elin ;)

I våran lilla vrå:

Vilken fin blogg du har. Hittade hit genom att jag surfade runt på bloglovin.



Får väll gratta i efterskott (ler) till lillan

ha de bra

Kommentera inlägget här: