Dagens Äventyr

Idag har jag gått långpromenad eftersom jag skulle till bruket och göra massa med prover inför sommaranställningen.  Det gick bra vill jag tror. Eller jag är övertygad om att det gick bra eftersom jag varken druckigt alkoholt på evgiheter, tagit några mediciner och för den saken skull aldrig provat droger. Så testet lär ju visa felfritt.

Sedan gick jag runt med kameran runt halsen och fotade allt som kom i min väg. Det var en riktigt bra dag i fotovägar som ni kanske ser. Jag tycker det i alla fall, det blev många fina bilder. Men jag måste sett lustig ut när jag kröp omkring på marken och gick omkring i dikena för att "få till" bilderna. Men det är en del av det, att hitta dom där ovanliga vinklarna och inte bara knäppa bilden ifrån den första synen så att jag säga. Det ska vara lite utmaning också.

Era stackare, min blogg har mer eller mindre förvandlats till en fotoblogg och jag pumpar den full med mina bilder. Men det är min blogg och jag bestämmer såklart vad jag ska ha med och just nu är fotograferin ett utav mitt största intresse. Men såklart, vad tycker ni, mer eller mindre? Eller ni kanske tycker det är kul att kika på?

Väl hemma kikade jag och Viktor på det senaste avsnittet utav The Big Bang Theory. Jag har väl inte precis varit hemlighetsfull med vad jag tycker om serien, så jag var fötjust över ett nytt avsnitt. Han bara bli det och lite frukost och sedan begav jag mig mot Trollhättan för att möta upp Emma. Vi gick och åt lunch, en mumsig sallad och sedan efter det lite titt i affärerna, följt av kaffe på espresso house för att sedan återgå till att kika och prova kläder i affärerna. En trevlig eftermiddag helt klart.

Malin:

Jag tycker det är jätteskoj att se alla bilder. speciellt de på familj och vänner.

Emelie:

Svar: Ja, det är just vad jag har gjort. Orkar inte må dåligt längre.

Kommentera inlägget här: