What a beautiful morning

Melanie vaknade inte förrens halv elva idag. Så underbart, så jag bjöd Viktor på att fortsätta sova. Han blev nog glad,  tänkte säga att imorgon ska jag banne mig ha sovmorgon, men icke sa nicke, för imorgon ska vi till Ullared. Det hade jag nästan glömt bort, undra om det blir någon träning då? Vet inte riktigt om jag känner för Bodybalance idag egentligen var nog inte så där jäkla kul förra gången, känner mig mer motiverad för hallen och lite egen träning faktiskt. Får se vad Kristina säger. . Måste i alla fall träna idag, idag är det vägning . . Usch!

30 September idag. Snart är året slut, knasigt. . Och snart är min lilla tös redan ett år. . Hur blev jag vuxen så fort ?!

Dum Spiro, Spero - Så länge jag andas, hoppas jag!
Lykke:

Eller hur, hur blev jag vuxen så fort. Enda sen vi fick våra småttingar har allti gått så snabbt. De känns verkligen som igår då vi skrev till varandra för första gången. Då vi jämförde magar och räknade ner dagarna tillsammans. Men allt har iaf gått bra för oss alla :D

Kommentera inlägget här: