Varning för vilseledning.

Så jäkla dålig har jag blivit på att ta kort på sista tiden, vet inte varför egentligen. Har ett helt paket batterier liggandes här hemma, men det blir aldrig att jag tar liksom även om jag i princip har med mig kameran överallt.
Ska bli bättre, det börjar snart eka inne på bilddagboken i brist på bilder, vill ju inte svika mina fans, haha.

Imorgon kommer Iza och Michaela hit, ska bli mysigt. Melanie kommer bli som tokig när det är ett annat barn här, förhoppningsvis så är det ganska hyfftat väder och då kanske vi inte behöver sitta inne hela dagen. Men och andra sidan så visar Melanie gärna sina leksaker för Michaela, hihi. Kommer inte vara en lugn stund här imorgon.

Ska bli så kul att träffa Iza också, vi har mycket att ta igen och måste verkligen passa på nu om hon kommer iväg. Har saknat henne mycket. Mycket, Mycket, Mycket (när man talar om trollen, Iza loggade precis på msn)

Dagen har passerat ganka onämbart. Träffade Kristina en snabbis ner i affären och pratade med henne. Det var trevligt. Inte för att vi hade så mycket att ta igen i prat väg men vi flummade som vanligt, gick ett extra varv inne i affären för att få smaka på den mjuka peppar-kakan som det bjöds på idag, det var nästan lika gott som pepparkaks deg, men bara nästan. Jag säger som Kristina sa ; Åhh Pepparkaks deg. .!!!

Imorgon är min sista ledig dag innan jag börjar jobba igen. Mamma undrade om jag skulle hitta dit, men med tanke på att jag jobbat på precis samma ställen tre ggr tidigare, i tre år och har hittat då, så lär det väl inte vara några problem. Viktor hoppas på att jag får förlängt, jag hoppas för hans skull. Jag vill nog börja plugga istället. .
Funderar verkligen på att bli typ lärare eller något sådan, men samtidigt vill jag bli något inom skönhets industrin som typ frisör, något kring make - up, hudterapeft eller något liknade, men samtidigt så vill jag utbilda mig till något som jag verkligen får jobb som. Den senaste tiden har jag varit så grymt sugen på att bli idrotts lärare, hur otippat som helst, men hur ska det gå, med tanke på att jag fått IG i idrott i gymnasiet, pga för mycket skolt och för lite intresse. Haha. .
Kristina:

Mouhahaha du blir inte ensam me Izz och Mikaela imon jag ska crasha d ;) om ja får för dejj oxå vill säjja, har redan pratat med Izz om d så hon ringer mejj imon innan hon åker hemifrån med Mikaela bara så du vet :) och har tid att säjaj till om ja inte får ;)

Kommentera inlägget här: