This I know for certain

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

You and me together
Through the days and nights

image365Jag är trött och sinnes förvirrad väntar på ett avsnitt av Greys sedan ska jag gå och lägga mig. Hade en äcklig dröm igår natt föresten inte äcklig äcklig utan att det var så himla verkligt att jag blev sjukt besviken när jag vaknade över att det var en dröm, samtidigt som jag var osäker på om det verkligen var det. Jag gillar drömmar som ger en må bra känsla om allting bara vore lika enkelt som där.

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel for you

Voice igen som envisas med att spela samma låtar hela tiden, Alicia Keys och Leona Lewis har verkligen etsat sig fast i mitt huvud och vägra släppa taget men jag ska erkänna att det är då musik är som bäst när man känner en känsla och verkligen kan koppla den till en känsla som värker i bröstet, annars kan jag lika väl vara utan. För mig är det texten som gör inverkan och i viss mån även själva sångaren, James Blunt och Gavin DeGraw är undantagena, dom snubbarna har röster som jag skulle smälta för i tid och otid oavsett hur usla texterna var, visserligen så gillar jag Blunt och DeGraws texter och innehåll också, men det är bara som en stjärna i kanten.
Anonym:

Bah! Sluta inte att använda bilddagboken. Det är jättekul att följa ditt liv där med. Du har ju gått från bilder nästan varje dag till någon gång i veckan. Inte skoj! =) Jag måste få något att göra på jobbet, din blogg och billdagbok ligger på topplistan av saker att kika på.

Kommentera inlägget här: