28 Februari

Har varit en tur nu på morgonen, förvisso i meningslösan. Nu är jag hemma och ska snart åka tillbaka igen. Ska ha handledning vid 12. Kan nog behövas en spark i rätt riktning, jag blir inte riktigt klok på det här arbetet. Känns som om det saknar mycket för att jag ska kunna pussla ihop pusslet och få alla bitarna på plats. 
 
Efter det blir det mat handling. Hämta barnen, åka till Lilla Edet och hämta Viktor. Kan bli en stund kvar där kan jag tro då vi sällan är där och barnen tycker mycket om att vara hos Tata. Vi får se.
 
Nu ska jag i alla fall försöka beställa lite nya arbetskläder. Avbeställde den tröjan jag beställde den 5 Februari. Då företaget håller på och velar fram och tillbaka. Någonstans har jag en gräns också. Synd att alla bussaronger är så förbannat fula bara - i alla fall dom som jag hittar. Fast hur snygg kan en bussarong vara? Snyggare än den jag har visserligen. Dock känner man sig ganska cool i scrubs och namnskylt måste jag säga. 
 
Hoppas förövrigt på att mina papper ifrån rekryteringen kommer idag så jag kan börja boka in mig. Har två ava turer på Lindkullen nästa vecka. Men med en del framförhållning så ska det nog kunna bli fler.
 
 
Hanna - Miosliv:

Har några vårdkläder liggande som jag troligtvis inte kommer använda igen, något du kan få för en billig peng om det är av intresse? Storlek L å uppåt. Endast använda under en sommar.

Emma:

Finns massa scrubs här om du vill att jag ska kolla åt dig? Säkerligen billigt också.

Kommentera inlägget här: