13.02.17

Valparaiso . Nyårsafton 2005/2006
 
Mellis är sjuk igen. Vabbruari har verkligen slagit hårt på oss och vi har nog aldrig varit så mycket sjuka hemma som nu. Förkylningar, feber och magsjuka avlöser varandra i ett ganska så jämt tempo. Usch.
 
Idag ska jag skriva klart mitt Psykiatri arbete. Sista minuten i vanlig ordning. Men det ska nog gå också. Gjorde en mall igår i alla fall så jag har ett hum på hur det ska se ut. Men resten av kvällen lär vara vigt åt detta. Jävligt trist. Kan inte blir en för sen kväll heller för jag ska upp och jobba morgon imorgon.
 
Förövrigt så behöver jag en ny serie att följa. Har kikat klart på How I met your mother. Efterlyser en serie som gärna redan är avslutad. Med 20 minuters avsnitt, gärna sitcom men inget måste. Annars är alla tips välkomna.
 
Nu mot studierna. Paus sker först i samband med Kontor ikväll. . .
 
emelie miche:

jag gillar new girl, cougar town, 2 broke girls, suburgatory, the big bang theory... visserligen går alla fortfarande men de följer jag varje vecka :)

Svar: big bang följer jag redan. cougar town har jag tittat på när det kom, tycker det är bra men faller alltid ifrån det av någon anledning. . hum new girl har jag hört mycket gott om förstås :P
Tack Emelie
Jennie Johansson

Kommentera inlägget här: