Sjuk

Att det aldrig ska slå fel att jag blir sjuk i samband med att vi ska iväg och flyga. Det är som kroppen redan är förprogrammerad. Minns bara New York resan  2008 som en snorig dimma, fy.  

Baletten för Mellis gick fin fint idag. Jag satt utanför, sedan fikade vi på EH och kikade i affärer innan vi åkte hem.

Mitt huvud är så tungt och trotts att jag legat i sovrummet i mörket som gjorde det lite bättre så är det fortfarande inte bra. Kikade på The Black Swan igen. Den är ruggigt bra. Såg den på bio på min födelsedag för något år sedan. Man ryser av hur bra Natalie Portman är den filmen. Balett är galet vackert att titta på.
 
Nu väntar ett två par glas cola för mig och en stund att andas innan det är dags att brottas med en ny dag igen. Känner i kroppen hur stressen äter upp mig, fick i alla fall tvättat ett par tre maskiner. Imorgon väntas resten av berget. Tur att Viktor är hemma i helgen också. Men på måndag blir det att stångas innan vi får lova att andas ut.
 
Men jag rockar gärna 40 graders feber vilken dag som helst bara barnen får vara friska. Jag är nog oftast mer sjuk än dom när dom är sjuka. Jag blir alltid jätte orolig, vågar knappt sova, andas. Nej, fy för den oron.
 
Min fina lilla familj när allt kommer kring, jag är ingen utan er.
 
 
Kommentera inlägget här: