"The Marionette Collection"



Jag älskar dessa kuddar, trotts att dom är lite mer retro än vad som vanligtvis tilltalar mig. Hade vart super fina att varva allt det vita och fluffiga med i Melanies rum. Gillar ändå att färgerna går i dovare toner. Ögonen blir inte lika trötta för en som har svårt för kontraster. Kollektionen heter i alla fall The Marionette Collection som består utav Aristo Katt, Posey Panda, Mr Frank Fox & Elle Elephant
.
Ferm Living och 269 kr kudden.
S:

Hej



Jag har fråga om bröllopsfotograferinf. Vänligen maila till mig eftersom jag har några frågor till dig.



Med vänliga hälsningar

M:

Hej.



det vore väldigt roligt att få veta lite mer om dig och ditt liv.

om din uppväxt, och syn på släkten och vilka du oftast umgicks med.och hur du och pappan till barnen träffades. det vore något som jag tror många skulle vilja läsa om.

din blogg är verkligen den som förjyller hela min dag.

Kommentera inlägget här: