Fredag morgon

Fredag morgon och jag och Nayeli har varit vakna en stund nu. Alldeles för tidigt fortfarande om ni frågar mig men jag ska inte klaga, den senaste veckan har varit ett helvete. Och än är det inte över men det går att fungera nu i ialla fall så är väl inte fy skam det.

Fredag morgon, säsongstart av Private Practice och nytt ifrån Greys som drog igång förra veckan. Blir en fin fin kväll för mig i kväll när barnen har kastat in handduken. Fast förhoppningsvis mår Viktor lite bättre ikväll och då blir det någon film istället. Det är galet vad trögt det är att han sover på soffan och jag inne i sovrummet men man behöver liksom sin egen space för att tillfriskna och det har varit den bästa lösningen med barnen för dom slutar ju inte att ha samma behov som vanligt bara för att vi är sjuka men vi är i alla fall två som kan turas om.

Emma:

Haha, ja precis för det var ju så kul ;)

Jag kan ses tisdag och onsdag eftermiddag iaf. Har för mig att måndag eftermiddag skulle funka också. Tror jag har skola hela torsdagen och sen ska jag hem till anneli för att sitta barnvakt på fredagen. Verkar ju bli en sån där fullpackade vecka igen :/ Men nu kan vi ju utan prblem dra med oss Issa iaf :)

Kommentera inlägget här: