Bildregn : Reflexskärmstest





Idag fick jag med mig Melanie ut för att prova reflexskärmen som jag köpte för jätte länge sedan, för första gången. Det var lättare sagt än gjort speciellt då solen gick i och ur moln hela tiden och man var tvungen att ändra ljuset hela tiden, samtidigt som jag skulle hålla reflexskärmen och försöka få Melanie att ställa upp på bilden. Resultatet blev för många bollar i luften samtidigt. Men bilderna blir nog fina med lite mera övning.

Men visst finns det utrymme för så mycket finare fotografier. Ögonblänket är ju oslagbart när man tar hjälp av skärmen. Jag har bara en liten variant i silver och guld. Men det räcker nu i alla fall. Jag är ändå nöjd.

Så i ärlighetens namn vad tycker ni?

De fyra första bilderna är klickbara om man vill se dom i större format.
Emelie:

Det blev kanonfint, det gör verkligen mycket med skärmen! Och Mellis är ju så söt att man smälter :')

Kommentera inlägget här: