Fånga Dagen

Jag som skulle vakna tidigt idag, för att få mig en stund i solen sitter här. Lillan sover fortfarande så det lär inte bli många minuter i solen idag heller, tyvärr. Inte imorgon heller tyvärr, då det blir Storaholm och halkkörning för min del under större delen av dagen. Det är väl attans att jag vart så seg med körkortet att halkan han gå ut. Men det ska bli skönt att få det ur världen. Om man skulle svära så skulle jag säga "Faaaaaaaaaaaaaaan, nu vill jag med ha mitt körkort, det är min tur nu"

Igår var Viktor och Mellis och fiskade tillsammans med Gogo och Meti, ni kan tänka er att hon hade mycket spännande att berätta sedan när hon kom hem, hon hade ju både fått bada och vart med och fiskat. Fiskat för första gången. Hon tjatade och fjantade sig och skulle berätta allt på samma gång. Min lilla tjej. Önskar att jag hade kunnat vart med. Men till helgen är vi i alla fall lediga hela familjen samtidigt, då måste vi hitta på någonting, varesig det regnar eller är strålande solsken.

Emelie:

Sorry, har helt glömt bort att svara dig.



http://www.rapunzelofsweden.se

Emma:

Du är medveten om att man måste gå en föreläsning om "trötthet, alkohol och droger" också? ;)

AMANDA - ♥:

fin bild!

Anonym:

Jag läser din blogg varje dag. Går in på den flera gånger. Förlåt om jag inte kommenterar så ofta men du ska veta att jag uppskattar att du skriver. Du verkar vara en sån otroligt fin människa!

Kommentera inlägget här: