Året som gick

Tänkte skriva lite om 2007, men samtidigt som det har hänt allt så har det egentligen inte hänt någonting, svårt att sätta fingret på. Men det har i alla fall vart ett bitterljuvt år på alla sätt och vis, mitt förstå år som mamma.

Tänkte var lite finlurligt och lägga in bilder ifrån året som gått istället, så får ni bedömma själva hur vårat år varit.




Januari: Melanie blir en månad.
Februari: Melanie blir 2 månader
Februari: Melanie håller sitt huvud själv
Februari: Babysim
Mars: Jag blir 20 år (Bild saknas)
Mars: Första smakportionen
Mars: Melanie döps i Fuxerna kyrka



April: Min bästa vän är fortfarande hemma på Sverige besök
April: Melanie sitter helt själv
Maj: Vi skriver kontrakt på våran första gemensamma lägenhet
Juni: Vi har flyttat in och Melanie blir ett halvår



Juli: Jag och Melanie åkter till Vimmberby på semester
Augusti: Min syssling Lovisa fyller 1 år
Augusti: Jag och Melanie åkter på Rix Fm Festival
Augusti: Vi har våran inflyttnings fest
Augusti: Jag och Viktor firar 6 år tillsammans



September: Vi har finbesök ifrån Alvesta när Emelie och Alva är här
September: Melanie börjar gå med hjälp av gåvagnen
September: Vi firar Melanies farfar och fasters födelsedagar
September: David kommer till världen
Oktober: Jag kommer igång med träningen på riktigt
November: Melanie tar sina första steg
November: Martin Stemarck uppträder på Etage



December: Melanie fyller 1 år
December: Vi har födelsedags kalas hemma
December: Julafton
December: Födelsedags firande och utgång
Kommentera inlägget här: