25 Mars

 
Nu ska jag strax bege mig ifrån landsbygden och in mot centralare delar utav Trollhättan. Idag ska jag äntligen klippa mig. Kommer bli en brutal bit med tanke på hur slitet mitt hår är. Jag är som sagt inte den som är bekväm med att gå till en frisör. Småprata om inget med okända människor intresserar mig inte och gör mig väldigt obekväm. Fast jag har blivit bättre nu när jag fått öva mig att möta nya människor varje dag både på jobbet och i skolan.
 
Har fyllt i och uppdaterat min tillgänglighet i TimePool så jag kan få lite nya skift nu. Sedan blir det förmodligen väldigt lugnt med jobb under praktiken då man gärna vill vara hemma någon gång också. Man ska aldrig glömma, cash är inte king.
 
Viktor bor hos sin pappa igen då han från och med idag har en ny tjänst på jobbet och med det även har börjat på ett nytt skift, vilket innebär att han inte längre har möjlighet att samåka härifrån. Så nu hoppas vi på körkort inom en väldigt snar framtid för att återgå till livet där han bor halva tiden hos sin pappa är ohållbart. Men det är äntligen på rätt väg i alla fall.
 
 
 
Emma:

Nu villman ju se resultatet på klippningen med! Vem gick du till tillslut?

Kommentera inlägget här: