5 April

 
Jag och Nayeli är ensamma hemma hela helgen. Viktor och Melanie är stationerade i Lilla Edet hemma hos Viktors pappa. Jag tror vi kommer avlida. I den här familjen är det Melanie som står för kreativiteten och fantasin. Idag är det alldeles tyst hemma och vi får nog svårt att fylla vår dag. Var det såhär det var att bara ha ett barn?
 
Nayeli sitter som bäst och kollar på Katten Gustaf för hundrade ggr i sitt liv ungefär. Själv tänkte jag krya upp intill henne med ett glad cola och fortsätta titta på One Tree Hill  . Jag hade verkligen glömt hur mycket jag älskade den serien. Det värker nästan i bröstet när Gavin DeGraws intro spelas. Man var ju där då, på samma plats i livet.
Och vem kunde ana att Nathan skulle utvecklas till något så härligt att vila ögonen på? Älskade Tree Hill .
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
Kommentera inlägget här: