Ny Vagn . . Tredje gången gillt?



Åkte till Trollhättan och Överby idag ensam med båda tjejerna och utan någon barnvagn. Det resulterade i en ganska kaotisk eftermiddag och en sprillans ny vagn. Blev en helsvart Brio Spin -11 var lite sugen på den rosa då chassit var vitt men dom hade inga i lager och redan nu i efterhand kan jag känna att det var lika bra, som att bädda för att tröttna. Dessutom har jag nog faktiskt aldrig haft en helsvart vagn, förutom Carena då, men det var ju bara en sulky.

Köpte lite annat smått och gott givetvis nu när pengarna legat och bränt i fickan ett par dagar. Bl a Cover all Mix ifrån Make up store som jag velat prova länge, en ny foundation, flytande denna gången, hoppas den är bra. Och ett set med ögonskuggor. Två tröjor till barnen och sedan lite små saker som Melanie lyckats tjata sig till.

Syndade och åt pizza på Etage grillen. Kände dock ganska ovärt med de 80 kr som det kostade då jag bara åt två slicar och Melanie en. Drack min cola och sedan åkt vi hem mot Lilla Edet igen.

Nu är båda barnen hemma hos mina föräldrar och jag har plockat fram spikmattan och kör på återhämtning och boostar inför nattpasset. Är galet trött men spikmattan råder bot på det mesta. En kaffe på det och sedan drar karusellen igång igen med barnhämtning, sambo hämtning och lämning, kattmatning och göra sig i ordning till jobbet. Livet leker!
sofie:

Den har jag med haft =) den är fin hade också helsvart. men nu köpte jag en emmaljunga scooter S såg du den? =)

Emelie:

Varför ny vagn igen? :)

Kommentera inlägget här: