27 Februari

Idag har jag gått bredvid - igen. Hade ju bara vart bredvid en förmiddag. Det gick bra, kändes onödigt och överflödigt. Tror personalen instämde också för jag kunde likväl vart ordinarie då jag ändå jobbade lika mycket som dom och även blev lämnade själv med gamlingarna när dom gick på rast. Haha . .
 
Min plan hela tiden med att börja arbete är försöka jobba 2 dagar i veckan. Hittills har det vart mer än förväntat. Första veckan 3 dagar, förra veckan 3. Denna veckan visserligen bara en gång (idag). Nästa vecka är jag uppbokad två dagar redan och veckan därpå så ska jag vara bredvid 2 dagar på Landbogården här i Åsaka där jag hade praktik. Kanske onödigt med bredvid gång. Men det kan ju också ha hänt mycket sedan jag gick hem i mitten på december. Det var ju redan upp och ner och fram och tillbaka under den tiden jag var där.
 
Hur som. Ska hämta mina stjärnor på dagis och fritids nu. Sedan ligger det ett paket på posten till Melanie som vi ska åka vägen "förbi" och plocka med oss hem. En halv garderob så damen blir nog mer än lovligt nöjd.
 
 
ps. Oskar Linnros senaste är så jäkla underbar. Över alla förväntningar dessutom. ds.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: