Lördag

Lördag morgon och Spanien lurar runt hörnet och det finns fortfarande så mycket att göra innan dess. Vi har inte ens plockat in väskorna som stått i garaget hela vintern än. Fyllda med spindlar? Risken finns här ute i byn.
 
Idag vankas det i alla fall balett för Melanie. Lektion nummer två och hon har tjatat hela veckan om att det ska bli lördag igen. Innan ska vi åka in till stan och försöka köpa en balett dräkt. Ja, det har varit fullt ös medvetslös hela denna veckan också så någon tid att åka in och göra det innan minuterna innan har liksom inte funnits.
 
Gårdagen spenderades med min klass på Innovatum där vi lekte och gjorde några samarbetsövningar. Barnen som var där undrade nog vad vi sysslade med och en pojke tyckte minsann det var till för barn och inte vuxna.
 
Om vi ska diskutera skolan så ska jag plocka med min Medicin boken till baletten och slutföra den uppgiften om matsmältningsorganen idag i alla fall. Sedan hinner jag nog inte göra så mycket mer än Gerontologi arbetet innan vi åker tyvärr. Jag hade velat bli av med allt så man bara kunde tänka semester men dygnet har för få timmar.
 
Mitt paket ifrån Nelly med klänningar till barnen och badkläder till mig och Nayeli har inte kommit än . .
Håll tummarna för måndag . .  .
 
 
Lägg till mig på instagram : jenniemj (Här lägger jag upp bilder varje dag)
 
Kommentera inlägget här: