Hemtenta

Idag har vi hemtenta. Jag har sovit fram tills nu. Helt hejdlöst onödigt när det finns så mycket att göra. Kvällen kommer inte vara ung för mig heller då jag har spanska. Himmel och pannkaka (!) denna dagen kommer nog inte hinna ta slut innan jag måste vakna upp till en torsdags morgon.
 
Ska strax kasta på mig lite kläder och åka mot centralare delar utav Trollhättan. Är galet suget på lax till middag. Sedan måste jag förbereda lite inför morgonmys och födelsedagsfirande när vår älskling fyller 2 år imorgon.
Viktor jobbar förmiddag imorgon och åker hemifrån vid 05 snåret. Så vi sattsar på sång och paketöppning strax innan det. Sedan får vi hänga och slösova i soffan fram till 06 när tåget avgår mot påklädning, dagislämning osv.
 
Vi fick våra praktikplatser igår också. Jag ska vara här i byn. Perfekt. Har service hus + ute. Samma gata som både skola och dagis. Sedan vet man inte tiderna än givetvis då man ska följa sin handledares schema, men vi får se hur det blir. Det känns bra än så länge i alla fall.
 
Nu - upp och iväg!
 
Kommentera inlägget här: