London Baby!

Hör och häpnas!
Jag är i tid, i rätt stad och kanske viktigast av allt på rätt flygplats!

Kristina som är innehavaren av biljetterna borde vara på ingång snarast annars har jag om det förfaller illa varit såhär välplanerad precis helt i onödan.

Det är en härlig känsla att sitta och vänta på flygplatsen. Man är fylld och förväntan och har fortfarande hela äventyret framför sig. Inom armlängds avstånd dessutom.

Men just in case. (ryan air i all ära, men min erfarenhet av tydigare flygningar har varit sådär) så hur som så skriver jag en liten rad till min älskade och våra ungar. Jag älskar er gränslöst, föralltid och förevigt.

Miosliv - mamma,pappa,barn,katt,hund - vardagen med en fotoblogg!:

Det går inte att kommentera på ditt senaste inlägg?



Iaf, ville säga - Gripande o vackra ord!

Kommentera inlägget här: