Hej

Hej hemskt mycket hej.

Lite drygt en månad har nu passerat sedan vi flyttade till huset. Jag trivs, likså barnen. Även om många moment fortfarande kvarstår för att det på riktigt ska bli vårt hem. Renoveringen går på sparlåga och Viktor bor fortfarande halva tiden i Lilla Edet. Det är jobbigt att vara så mycket ifrån varandra vi som alltid är tillsammans. Men den vinden vänder också snart.

Imorgon packar jag min resväska och drar iväg några dagar till en utav mina favoritstäder. London. Ensam, utan min kärlek och mina flickor. Istället blir det några galna ensamtid dagar med mina vänner Kristina och Emma. Välbehövligt för alla inblandade. Mig och Nayeli speciellt. Även för Kristina kan jag tror. Både hon och jag lämnar bort våra små för första gången. Nyttigt och tungt på samma gång.

Nu väntar jag på ett samtal ifrån Viktors syster och sedan åker jag mot Trollhättan igen. Handla lite mat och jag ska köpa lite nödvändigt inför imorgon tror jag.

London Baby!

På återseende mina vänner!

lina:

Åh, pix plz!

Kommentera inlägget här: