Första veckan

Babyshop.se ska verkligen ha cred för sin snabba leverans. I onsdags beställde jag jackan och mössan och igår torsdag (dagen efter) kom paketet. Det är galet. Jackan och mössan är lika underbara som jag hoppats på.


Första inskolningsveckan är över. Som jag nämde tidigare så har det gått över förväntan. Igår var vi bara med en liten stund. Jag med Nayeli och Viktor med Melanie. Jag fick vinka hejdå till Nayeli som gnydde lite men enligt fröken så gick det över fort. Sedan åt dom själva och allt hade gått jätte bra. Melanie hade pratat på och t o m pojken som brukar stå i centrum och tjata hade suttit helt chockad. Så nu vet alla allt om oss. Haha.

Nästa vecka bli dagarna lite längre än 2-3 timmars pass och Nayeli ska både sov och äta där. Tror det kommer fungerar fin fint. Det känns bra om än omtumlande. Även om dagiset känns bra så känns det som dagis är mest, slottet var något extra och det är såklart tråkigt att mina barn inte ska gå där. Skönt att slippa backen dock.

Nästa vecka börjar jag skolan igen. Men med bara 3 lektioner i veckan så finns det många barnfria timmar att fördriva. Barnfri. Jag vet knappt hur det känns. Ensamtid med Viktor. Jag tror man kommer bli bortskämd.
Kommentera inlägget här: