höst å härliga höst



Morgnarna här hemma börjar alldeles för tidigt. Speciellt idag när jag och Viktor låg vakna och titta på Roast of Charlie Sheen till klockan var efter 02. Dessutom börjar lillan att skruva på sig långt innan hon bestämde sig för att vakna och då fanns det ingen suck för mig att kunna sova. Vid 02-03 snåret brukar hon nämligen vilja komma till oss, måste verkligen bli bättre på att lägga tillbaka henne. . Men det är svårt när det är sååå mysigt. . .

Eftermiddagen spenderade jag med att köra Viktor till Vänersborg som skulle gå sin första lektion i Musik Produktion eller något åt det hållet. På hemvägen svängde jag och Nayeli in till Överby och passade på att kika lite i affärerna och även om vi bara skulle fönstershoppa så kom vi hem lite rikare men med lite tunnare plånbok.

Sedan åkte vi till mina föräldrar för att hämta storasyster och bege oss hemåt och innan vi kom hem och fått veta att Viktor kommit på bussen ordentligt osv osv så hade klockan hunnit ticka iväg rejält så det var bara att släng båda barnen i säng på dirr.

. . Med mig hem fick jag i alla fall två nya koftor, en gamelrosa och en fin stickad grå med lappade armbågar. Ett par svarta mnchester treggings till Nayeli. Ett par fjäderörhängen, läppglans, vit kajal och ett armband i ormskinn.
Emma:

Nu får vi ta oss ses när Mellis börjar bli bättre. Kanske början av nästa vecka? ska klippa mig på tisdag, jag skulle kunna komma till edet efter det kanske?

Kommentera inlägget här: